FermnGulstn 35 haftalik gebeyim bendede 32haftadaki kontrolümde çıktı aniden çıkabilen bir seymiş.baya yüksek cıktı bendede arti tansiyonla beraber.doktorum. tansiyon ilaci verdi şuan onu kullaniyorum.bu hafta kont.vardi gittim tekrardan tahlil falan cok.sukur o.baya düşmüs ama.tansiyon olarak tetikteyim her an.15lere falan cikarsa doktorum.hemen doguma alcak..allah yardimcimiz olsun...