Oglununannesi kafana takma kuzum ben 24. Haftamda kontrole gittim genel olarak kan idrar vs aldılar sonra beni nefrolojiye yönlendirdiler 6 haftadır gidiyorum sürekli idrar alıp duruyorlar idrar veriyorum onun sonucuna göre bidaha alıyor bidaha derken aradan 6 hafta geçti hala bi teshis koymadilar bana 6 haftadır vücudumda idrar kalmadı en son sinirlendim başka hastanenin kadın doğum bölümüne gittim tüm sonuçlarımı gösterdim değerlerin aşırı yüksek degerlerde degil normal değerler hamilelikte çok görülen bir durum korkulacak birşey yok dedi bide kültür alalım onun sonucuna göre enfeksiyon felan varsa ilaç yazarız dedi diger hastane bugün idrar ver yarın idrar ver birgun idrar ver bi sonuç yok o doktor rahatlatti beni çok şükür sadece tansiyon takibi yapıyorum o 140/90 çıkmadığı sürece sorun yok dedi benim durumumda bundan ibaret işte bizde diyoruz bunlar sonuca varana kadar ben zaten doguracam diyorum 😂😂