Minnosannesi38 13 haftalık olduk ve birsuru vitamin ilaç içiyorum siz 1 gunde kac tane kullanıyorsunuz Gyno ferro sanol Devit 3 damla Diofol folik asit Remesis max Oscapar igne Prilam bulantı
B-Y94 Minnosannesi38 kuzum ben progestan 100 mg bide folik asit kullanıyorum. Folik asit günde 1 defa tok. Progestan sabah 1 akşam 1 kullanıyorum
balbocegim27 Minnosannesi38 Regenesis max D vitamini adını hatırlamıyorum Demir hapı vegafron du sanırım Troit ilacı Bide prilam
Defne74 Minnosannesi38 bende3 tane kullanıyorum gyno ferro sanal yemekten bi saat önce Elevit yemegın başında Efermag yemekten bi saat sonra Daha önce dr dvitamin ve faloctive yazmıştı onları bıraktım kullanmayı sormayıda unuttum devam edicem mi diye
Minnosannesi38 FatmaB58 bu ferro sanol hamilelik boyunca hep mi kullanılıyor acaba biliyormusun canım birde daha fazla midemi bulandırıyor benim sizdede oluyor mu
Meltemiviyo Minnosannesi38 uyku arasında alın mesela 7 de kalkıyorsanız 6 gibi içip uyuyun o zaman bulantının etkisi geçer yıllardır o şekilde kullanıyorum 😌
FatmaB58 Minnosannesi38 hamilelik boyunca kullanılıyor ve doğum sonrasında canım gündüzleri mide bulantısı yapıyorsa yatmadan da icebilirsin geceleri 🤗
Ceysii01 Günde 4 adet estrofem Günde 3 adet progestan fitil Günde 2 adet diaformin Günde 1 adet folbiol 2 günde 1 adet proluton depot igne Günde 1 adet euthyrox :)) coraspinde vardi ama lekelenme olunca kestik
Havvayy Minnosannesi38 sabah folik asit Enox iğne Akşam koraspirin Progestan Henüz 7+5 iz birde bulamtı ilacı eklenecek bunlara🤦🏻♀️
Basak41 Minnosannesi38 34+4 üz levotiron gyne ferro sanol ocean mumy ecopirin calcimax magosit oksapar rennie (genelde içmemeye çalışıyorum ) önceden progestoron da vardı 😏
Yamacin-Annesi Minnosannesi38 hicbirsey kullanmıyorum sadece midem çok bulanirsa prilam içiyorum arada bi benmi böyleyim acaba baska ilac kullanmayan varmi 🙄 bu arada 18 haftalık olucaz
hlmaydogdu Minnosannesi38 6 ay içindeyim sabah aç karnına bir tane kan ilacı gece yaadan önce de kalsiyum alıyorum bu kadar senin ki çok geldi sanki bana biraz aynı değerde olanları kullanma doktora sorarark istersen