evlatkokusu0806
Ben bu gün ağdaya gittim, 10 dk da işim bitti ve çıktım çok rahat normalde de giderdim ama hamilelikte İlk defa gittim pandemi nedeniyle gitmemiştim hep jilet veya tüy dökücü ile halletmiştim ama göbekten artık göremiyorum mecbur ağdaya gittim jilet sonrası biraz ağrıdı ama yapan kişi o kadar hızlıydı ki acı anlık sürdü ve bitti