evlatkokusu0806 Kızlar hamileyim yani özellikle genital bölgeyi nasıl tertemiz yapabiliriz evde jilet yapınca hem kalıyor hemde ertesi gün çıkıyor ne yapmak lazım
Dilara0638 evlatkokusu0806 ben ağdaya gidiyorum hem geciktiriyor çıkmasını hemde azalma yaptı baya jilete göre 🤷♀️ biraz dayanması zor oluyor hamilelikten dolayı ama en temizi sanırım😊
ebruzb evlatkokusu0806 ağda mislerr gibi 😌 evde kendiniz yapın utanıyorsanız bende kuaföre gidemiyorum evde boncuk ağdayla yapıyorum yapış yapış bırakmıyor o parmakla çekiliyor 1 ay rahatsınız jilete ten mi dayanır bacım allah yardım etsin😅😂
Minigim24 evlatkokusu0806 en iyisi ağda bence canım ben sürekli ağda kullanırım hem tertemiz oluyor hem geç çıkıyor eskiden jilet kullanırdım çok rahatsız edici bence hemen cıkıyor kaşıntı falan yapıyor ben lazerede gittim 1 yıl boyunca baya azaldı ama hamilelik tetikledi hormonları arttı mallesef mecburen ağdaya döndüm acısıds dayanılmayacak birsey değil tabi jilet sonrası ilki oluca biraz zorlayabilri
Biranneadayiiii En temizi ağda canım. Eğer çekinmiyorsan bildiğin temiz bı kuaföre gidip ağda yaptır derim aşırı rahatttt
Biranneadayiiii evlatkokusu0806 jilet yaptığın için ilk almada evet biraz acıyabilir ama inan acisada öldürmez 🤣🤣 sonrası çok rahattır ve tüylerin incelediği için mesela ikinciye agdaya gittiğin zaman çok daha rahat ve acısız oluyor 🤣
Bebiscann evlatkokusu0806 yok hızlı hızlı iki dakka sürmüyor bende ilkin utanmıştım ama herkes gidiyor ben niye utanayim😃🤪
evlatkokusu0806 Biranneadayiiii ya detaya kadar alıyor mu abooo yok kız anneme bile yaptıramam 😅😅 evde Bi kez agda denedim abooo öldüm jiletle tamamladım sonunu şimdi hep tahriş birde jiletten dolayı
evlatkokusu0806 ebruzb nerden İnternetten mi aldın boncuk ağdayı bide marka söyler misin benimki çok hassas 😅
Orsta evlatkokusu0806 jilet kullanan biriysen boncuk agda killari zor alir. Ben denedim cunku, tam almiyo, bide o kadar aci cekion. Lazerede gittim dayanamadim acisina. Ölrne kadar jilete devam ben
ebruzb evlatkokusu0806 ben marketten alıyorum https://www.hepsiburada.com/vi-vet-ege-sir-agda-makine-vivet-boncuk-inci-agda-azulen-yesil-4-lu-set-pm-HB00000D1YUG
Taner91_zemine Agdada bana alerji yapiyo kıpkırmızı oluyor birde ne yaparsam yapayım batiktan kurtulamıyorum kuaförüm ters jilet yap diyor onuda yaptimmi oranın hasati cikiyo bende o yüzden jilet yapıyorum
Minigim24 evlatkokusu0806 yani o kadarı için bişey diyemeyecem kuzum ben tanıdığım güvendiğim bir kuaföre gidiyorum cünkü cekemiyorum kendimi morartıyorum o yüzden kuaförde rahat oluyor eğilip bükülmüyorsun inkanın varsa sende git derim
Zasya evlatkokusu0806 o kadar şeyde bebek zarar görecek olsa o bebek orada zaten duramazdı. Onu sen değil Rabbin koruyor unutma canım
Minigim24 evlatkokusu0806 olsun ağla bacım ayıp değil canı acıyınca ağlar insan kuaföründe anlayışlı olması gerekmben bu konularda insanların hassas olmasını çok isterim
Minigim24 evlatkokusu0806 bana sormamıstınız, evet canım yapılıyor yani şahsen gittiğim kuaför yapıyor nereyi istersen detay falanda yani temizliyor basbaya bildiğin
Bebiscann evlatkokusu0806 evet bir tüy bile bırakmıyor benim ağdacım ve öyle aglatacak bi acı hiç yaşamadım genital bölge biraz ağrıyor geri kalan yerler çok hafif bir acı