Derya tam 39 haftalıkken akşam 1 saat boyunca squat yaptım bu çocuk gelmeyecek dedim ertesi gün muayene gittim 4 cm açıklık var dedi doktor hemen yatışım yapıldı 39+1 de normal diye girdim sezeryanla çıktım ama sonunda doğurdum şimdi 3 günlük olduk Rabbim bekleyen annelerimi bir avazda kurtarsın inşallah 😊🙏