beyza1234 benm 2. Hamileligim ilk sezeryandi bu normal olursa diye bekledik ama sancım falan yok bebek kafasını sezeryan bosluguna sokmuş kanala girmesi mümkün degl gibi dedi . Perşembeye kadar bekliycektik normalde olmazsa sezeryan olacaktım zaten . Ama şimdi dedik boş yere 2 gün neden bekleyelim eşimle. Konuştuk doktorda ön gördü yarın sezeryan için hastane ayarliycaz doktor özel muaynesi. yarın geliyor benm minnoş kızım insallh