K88_ AdenEva sanmıyorum ya böyle bir şey olacağını kadın öyle bir şey attı ortaya ama 🙄 korkuttu da bir yanda
Mimik K88_ yok artiik… Simdi biraz aeastirdim da, Allah korusun yaaaa… Ve zaaten öyle isey olsa, sen burada yaziyor olamazdin, dayanlimaz bi agein olurdu… Ne sacmalik ya… gebe kadin boyle de korkutulmaz ki ama…
K88_ Mimik zaten dayanılmayacak bir ağrım yok bir zonklamam yok tansiyon problemim yok sadece basınç hissi ve üç gündür gerginim her şey gözüme batıyor bir türlü mutlu olamıyorum nedense :(
rojda2121 K88_ allah korusun oyle bsy olmazda bi tomografiyle anlasılır olup olmaması hc bi test yapmadan seni kendi kafasına gore korkutması hic dogru degil..
K88_ rojda2121 evet bir de tansiyonuma falan da baktı yani diyorum ki durulmayacak zonklama tarInda falan değil sadece beni rahatsız ediyor aklım orada olduğu için diyorum. Üzüldüm ama gerçekten :(
Didem_678 K88_ Manyak demedin mi yaa çekil bakalım bir şeyler tahmını konusamaz kı bır sey yoktur umarım ya üç ay çektım ben beyne kan fazla pompalıdıgı için oluyormus,suan giremezsın makınaya felan zaten ki
K88_ Didem_678 aynen öyle sadece nörologa gidip şikayet anlatıcam yani o kadar. valla çok şükür bebiş sağlıklı bu ağrılarda diner elbet ❤️
K88_ Mimik devam kuzu ya nane yağı falan da aldım ama yok dün biraz sinirliydim ağladım falan ama gece güzel uyudum acaba ondan mı diyorum ama bilemedim ki :( eve geldiğimden beri uzamıyorum biraz çoğaldı ağrım :(
Mimik K88_ yaa kiyamam ne zor bilirim… Ben de agladigimda ertesi gun bas agrisi oluyor… Iyi gelirse soguk kompres yap gozlerine, o da bas ageini hafifletir… Ay eger cok cok zorsa, agri kesici parastemol al ya… Yazik, cok zor böyle de…
Mlkbrn Lokumunannesii iğnenin faydası oluyor mu canım doktorum da bana verdi 12 haftalığım bende dün ilk defa başladım doğuma kadar ve sonrasında da kullanmamı söyledi
Lokumunannesii Mlkbrn Olmaz mı hiç İçmeler sayesinde bebek büyüyor canım sabırlı ol mükafatını alacaksın insallah Doğuma kadar kullan benımde aynı sekılde kızımı kucağıma öyle aldım şimdi oğluma hamileyim
Senel6767 K88_ ALLAH sizdende razı olsun cnm 10 ile 16 hafta arasında yaşadım bende şu an 39 hafdalık olduk biz😊🧿