K88_ benim dediğimi bir yap. Çok iyi biliyorum o ağrıyı. Ben dedim heralde tansiyonum fırladı, ölçtük normal. Doktoru aradığımda normal, zamanla çoğunda geçiyor dedi. Ben zaten uzun zaman oldu bırakalı ağır ilaçlar kullanmayı bırakalı. Parol ve kahve ile hallediyorum çok şükür :) doktorum da onay verdi. Normalde kahve içmeyen adam yapabilirsin sıkıntı yok dedi :)