Arzucabaracar Normal doğuma uygun olduğunu söyledi bir de diyorki ilk çatı muayenesinde böyle olur diyo 😅 Kaç kez bakılacak acaba doğum öncesi açıklığa filan bakarlarken 🤣 ama ben kendimi çok kastım o yüzden böyle oldu bence sen kendini kasma çok rahat geçsin 😻