Ben 37 haftalıkken oldum kendinizi kasmadığınız sürece hiçbir sorun yok ve çok kısa sürüyor. Parmak ucu kadar açıklığım vardı. Bu hafta doktor alttan bakmayacaktı ama ben istedim bakmasını çünkü açıklığım arttı mı diye merak ediyordum. Doktor bile şaşırdı normalde kimse alttan muayene olmak istemez diye. Yani hiçbir şey olmuyor rahat olun. 1 cm olmuş açıklığım 38. Haftadayım. Öğrenmesem çatlardım😂😂