Baharrk ben 34.haftadyım herhangi bir riskiniz yoksa tabiki kendiniz yapmalı bir hafta grip oldum,hep yatmak durumunda kaldım,her yerim çok kötü ağrıdı kalçam falan meğer hareketsizliktenmiş.Kendinizi çok yormadan yapabilrisiniz günlük işleri sonuçta biz hamileyiz hasta değiliz 🥰