Baharrk
36+5 günlük hamileyim dün çıktım camlarımi sildim evimi kendim Süpürüp siliyorum ki kanepelerin arkası halıların altından beri dinlene dinlene yavaş yavaş yapıyorum ama kendim yapıyorum yerleri bile içime sinmedi vileda ile diyip dizleyerek sildim perdelerimi yikadim eşimden gizli onları astim esim temizlik yapmama karşı biri olmasına rağmen herseyimi yaptım ve inan daha iyi oluyorsun ayaklardaki şişlik filan geçiyor kendini hasta gibi hissetmekten kurtuluyorsun riskin yoksa kendin yapmalisin