Son bi kaç günde burda çok güzel pozitif doğum hikayeleri okuyup umarım benimki de böyle olur diyordum. Ama nerden bilebilirdim ki bi kaç gün sonra benim de doğum yapıp buraya yazacağımı..
Özel bir hastanede oluyordum rutin kontrollerimi fakat son iki ayda gebeliğimde giden ters şeyler oldu. Bebeğim haftasına göre geriden geliyordu. Önce bir hafta açıkla başladı. Daha sonrasında 3 haftaya kadar çıktı bununl birlikte suyumda azalma olmaya başladı. Doktorum mutlaka perinatoloğa görünmem gerektiğini söyledi. Ama 24 haftadan sonra o bölüme gitmek gerçekten güç. 24. Haftayı alınca detaylı ultrasonda bakmıyor çoğu doktor. Devlet hastanesi desen ilgilenmedi. Ben bu durumda yine kendi doktoruma gittim durumu izah ettim. Beni tekrardan muayene etti. Ve suyumun daha da azaldığını hafta açıklığının Daha da arttığını ve acilen Zeynep Kamil kadın doğum hastanesinde acilden giriş yapmam gerektiğini ve mutlaka yatışımın yapılıp gözetim altında olmam gerektiğini söyledi. Tabii benim başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Bir hışımla kendime ufak bir çanta hazırlayıp hastaneye gittim acilden girişimi yaptım muayeneler sonucunda yatışımı verdiler ve 2 gün perinatolog bölümünde gözetim altındaydım. 3. Günümde çekildiğim nst sonucu iyi çıkmadı hemen ardından ultrasona aldılar orda da bi aksilik vardı. Ama bana bi çıklama yapılmadı. Uzman Dr. Geldi hemen oda baktı acilen doğum katına indirip yoğun takibe alın aksilik olduğu an doğuma alınsın dedi. Daha bebeğim çok küçüktü 29+3 haftalık ciğerleri gelişmemiş ne olurdu nasıl olurdu derken ilk işim ağlayarak eşimi ve annemi aramak oldu. Beni yoğun Takibe aldılar akciğer geliştirici acil serum verdiler nstye bağladılar ilkten herşey iyiyken benim nabzım yükseldi bebeğiminki düştü derken acil sezeryan çabuk diyerek beni belkide iki saniyede apar topar doğum aldılar ve kabus gibiydi. Çok detay verip kimseyi ürkütmek istemem. Rabbimin taktiri bu şekildeymiş demekten elimden başka birşey gelmiyor elimden. Bebeğim doğdu ve ben görmedim. Kaldığım hastanenin yoğun bakım ünitesi dolu olduğu için oğlumu başka özel hastaneye sevk ettiler. 820gr doğmuş, bir avuç. Doğumumdan bu yana 3 gün geçti ve Allah nasip kısmet ederse bugün ilk defa oğlumu görmeye gideceğim. Dualarınızı bekliyorum şu sancılı süreci atlatıp oğluma kavuşmak istiyorum…