aslanreis beyza1234 6 yıl oldu kesinin üzerinde tuhaf bir hissizlik var uyusuk gibide ama öylede degil 😃 ama dümdüz olmustu göbegim ah eski ben yine şiştim 🥺
beyza1234 aslanreis evet sogukta sızlıyor falan diyorlar tabi önceliğimiz bebeklerimizi saglıkla kucagımıza almak ama insan da normal dogum istıyor işte gönlü :)
Bankacianne48 Gul9227 48 le hamile kaldım 66.5 ile doğuma girdim bebeğim 10 gunluk iken 50 kiloya düştüm o yapı meselesi bünye zayıf ise kilo göbek kalmaz ikinciye hamileyim 32 haftada 57 suan ama gene gider keske alabilsem diyenlerdenim bnde
Guney16_Enes21 Gul9227 ilk hamileliğim de 20 kilo aldım kocaman göbeğim vardı oğlum 7 aylık olduğunda ben 26 kilo verdim göbeğim dümdüz oldukça zayıftım. Şimdide çok kilo alıyorum inşallah ilki kadar hızlı veririm bunda da