Gul9227 sezaryen öncesi hafif göbekliydim ben. Sezeryan doğumdan sonra 2.gğn korse kullanmaya başladım. O kadar faydasını gördüm ki, göbek, yan simit falan kalmadı. Eskiden göbeğim vardı ama doğum sonrası kimse sezeryan olduğuma inanamadı. Doktorunuza danışın, önerirse 2.-3. Gün korseye başlayın. Belden dolanan korseler. 2 saatte bir çıkarmanız gerekiyor. Gün boyu kullanmak iyi değil. Tabi herkes aynı olmaz ama dediğim gibi önceden olan göbeğim sezeryan sonrası gitti benim.