Bizde 37+4 teyiz🤗 37+0 da çatı muayenem yapıldı ön üst kemiğin basik dedi dr.um, hafta ici tekrar kontrol edecek sezaryen mi normal mı karar verilecek, ama normal icin cok umutlu konuşmadi. Onceki gebeliklerinde ya da şimdi bu durumu yaşayan var mi? nasil bir yol izlendi? paylaşırsaniz sevinirim 🤗