Sedaaaa2 iyi yapmışsınız ben de ilk onlardan başlamayı düşünüyorum da bulantı şu bu derken ne dışarı çıkabildim ne araştırmaya güç heves bulabildim😀yavaştan bakarım ben de her şey ateş pahası bi anda almak mümkün değil 🤦♀️ ben de 3 kilo vermişim gerçi işime geldi bi yandan zaten ilk aylar bebek doğrudan beslenmediği için yediklerimizden en azından daha az kiloyla başlamış sayıyorum kendimi alacağım kilolara yer açıldı😅 şaka bi yana ben de 7 haftadan sonra fena oldum öncesinde hşiç belirti yoktu yeni yeni 1 haftadır falan daha iyi ama aşırı tiksinme var mutfaklar ilgili her şeyden nefret eder oldum buzdolabını açamıyorum yemek yapamıyorum sonu hep wc de bitiyor bulantılardan daha beter sanki bu tiksinme işi Allah cümlemize kolaylık versin 😀