Sedaaaa2 öyle valla benim ilk üç ay çok zorlu geçti sonra ikinci üç aylık dönemde rahatladım yine çabuk yorulup ediyordum ara ara ağrım oluyordu ama rahattım. Orda 5-6 ay kal bence. 😅 26. haftanın içinde başladı sıkıntılar 27 bitmek üzere geceleri sancıyla uyanıyorum gece uykularım yalan oldu. 😬 Çok daha zormuş. Ama tek güzel yanı az kaldı bebeğime kavuşmama.