esrvl fatmacos evet nişandır. İlla sümüksü olması gerekmiyor. Benden az leke şeklinde geldi kırmızıya yakındı. Nişandan 1 gün sonra doğum yaptım
Zasya busrasahinn benden de jelibon kıvamında yeşil renk parça geldi 2 hafta önce, bu hafta da az az geliyor ama akıntı gibi değil kesinlikle. Bu nişan olur mu
Zasya busrasahinn çıkmadı canım her şeyim temiz, enfeksiyon yokmuş. Bende ilk ondan şüphelendim ama olmayınca nişan mı dedim. Dediğim gibi zaten akıntı değildi gelen