zeynepin_annesiiii Çarşamba günü kontrolde acıklık muayenesi olacağım ilk defa, duruma göre sanırım ya çok az daha beklenir ya da suni sancı verilir :) en son 38+2de 3480di, kilodan yana çok şükür bir problem yok yani aşırı kilolu yada kilosuz diye beni endişelendirmedi doktorum çok şükür