zeynepin_annesiiii 38+0 son 14 gün inşallah❣️ bende de benzer durumlar var. Başı aşağıda ama kanala henüz girmedi. Karnım iki gündür çok sert artık canım acıyor. Hareketleri de bir tık azaldı. Sırf bu yüzden dün doktoru aradım çağırdı ve nst bağladılar. 15dk dümdüz çizgi çıktı yani hiç hareket yok. Korkuttu bizi sonra normale döndü sanırım uyuyordu. Ayrıca son günlerde aşırı mide yanması oluyor özellikle gece yatarken… Şu an bu yüzden uyuyamıyorummm 😔 Haftaya kendi sancimla gelsin istiyorum minnak kızım 🤗