MomHero2 neslihanayaz_ ayda bir kontrole gittiğimden erken bitiyordu ilaç reçetesiz bir şekilde alabiliyordum kontrolü beklemeden
Xxxseliiiin neslihanayaz_ ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum 8 aylık oldum hala kullanıyorum çünkü içmediğim zaman mutlaka acillik oluyorum ondan doktora bile sormadan bitince hemen yazdırıyorum