Minnakkurabiyeveannesi27 benim başta sorunum yoktu covid geçirdim delta covidi cuma kan verdim bebegim de de şükür bşy yok bugün sonucu almaya gittim doktorum tam atlatamamışın covidi %70-80 atlatmışın dedi degerim yüksek çıktı kanın pıhtı yapmasın dye kan sulandırıcı verecem doguma kadar kullan dedi bugün itibari ile başlıycam ama genede korkuyorum bşy olucak diye 😔