Minnakkurabiyeveannesi27 Anesanne teşekkür ederim normalde bastırıyordum bu defa daha iğneyi çekerken kanama oldu o yüzden tedirgin oldum 🤷
[silindi] Minnakkurabiyeveannesi27 ben ilk iğnemi doktoruma gittiğimde hemşire hanım yapmıştı ve bu şekilde anlatmıştı. Ben sürekli çok çok az bir şekilde havasını alarak vuruyorum. Beze ya da aşırı morarma olmadı. Doktorunuza ya da hemşirenize sorarsanız sizi daha iyi aydınlatabilirler. Çok geçmiş olsun 😊
Minnakkurabiyeveannesi27 Mlkbrn valla bilmiyorum ki kuzum bende anlamadım tam olarak doktora bir soracagim
Mlkbrn Minnakkurabiyeveannesi27 peki her hangi bir vakti saati var mı sabah akşam aç tok fark eder mi
Minnakkurabiyeveannesi27 Mlkbrn kuzum ben ecoprin ve oksapar iğne kullanıyorum ecoprin hapı sabah kahvaltıdan sonra 11-12 gibi almaya özen gösteriyorum akşam da ignemi 9-10 gibi yapıyorum hemen hemen aynı saate denk getirmeye çalışıyorum elimden geldiğince
Mlkbrn Minnakkurabiyeveannesi27 her akşam vurunsam her hangi bir sorun olmaz diye düşünüyorum eşim vuracağı için oda akşamları eve geliyor kendim vuramam 🙈
merakliblog Minnakkurabiyeveannesi27 bazen oluyor kanıyor sertleşiyor beze gibi kalıyor morarıyor. O bölgeye yapma bi süre ben öyle yaptım bende de beze oluşmuştu geçti
Minnakkurabiyeveannesi27 merakliblog yok kuzum yapılacak gibi değil zaten bayağı morardı çok şükür şişlik gitti ama morluk bayağı yayıldı
Minnakkurabiyeveannesi27 Mlkbrn bende akşamları vuruyorum çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok inşallah olmazsa 10+5 olduk bugün iyiyz elhamdülillah
merakliblog Minnakkurabiyeveannesi27 benim de öyleydi Allahtan doktorum artık kullanma dedi de kendime geldim🧿
Mlkbrn Minnakkurabiyeveannesi27 11 haftalık bende daha yeni kullanmaya başlıycam bugüne kadar Bi sıkıntı olmadı inşallah bundan sonra da Bi sıkıntı çıkmaz bugün akşam vurulacam ilk olarak
Minnakkurabiyeveannesi27 merakliblog neye dayanarak kullanma dedi acaba bana da diyor doktorum kullanmana gerek yok diye ama ben endişe duyuyorum çünkü üç genimde sıkıntı var
blueberyy00 Minnakkurabiyeveannesi27 yeni vurmaya başladığımda bende de oluyordu sonra tekniğini öğrendim sende apsee yapmış damara gelmiş canım çok şükür hep kullanıyorum hiç şişlik oluşmadı iğneyi çeker çekmez pamukla asla ovalamadan sadece bastırıyorum çok az ilaç dağılıyor yakıyor o an sonra geçiyor şükür hiç morarma ve şişme yaşamadım
Minnakkurabiyeveannesi27 Mlkbrn neden yeni başladınız ben hamileligimi öğrendim öğrenmeden önce aspirin kullanıyordum keseyi gördük iğneye basladik
Aslihan2 Minnakkurabiyeveannesi27 Bende de hemsire biraz havasını alıyor ilac tam ucuna gelince vuruyor bütün hemsireler aynısını yapıyor bilemedim suan🤔
Minnakkurabiyeveannesi27 Aslihan2 ama bazen ilaç zaten kapağı açar açmaz içinden bir kaç damla geliyor bende anlayamadım bir türlü
Ser_ Minnakkurabiyeveannesi27 Canım ben 15 haftalık hamileyim 7. Haftadan itibaren vuruyorum göbeğimden. Eşim vuruyor daha doğrusu havasını almadığımız zaman beze oluşuyor bende havasını alınca beze olmuyor.
merakliblog Minnakkurabiyeveannesi27 daha önce düşüğüm ve ya kürtajım yok ailede herhangi bir genetik sorun yok herhangi bir sağlık sorunum yok. Tüp bebek doktoruma güveniyorum o ne dediyse o gerisi Allaha emanet
blueberyy00 Minnakkurabiyeveannesi27 inşallah sizinde başınıza gelmez ama dediğimi deneyin olmadiginu sizde görürsünüz birde tam ölçüp göbeğin tam iki tarafına sağ sol 4 parmak ölçüp bir gün bı tarafa bir gün bir tarafa yap
Mlkbrn Minnakkurabiyeveannesi27 benim başta sorunum yoktu covid geçirdim delta covidi cuma kan verdim bebegim de de şükür bşy yok bugün sonucu almaya gittim doktorum tam atlatamamışın covidi %70-80 atlatmışın dedi degerim yüksek çıktı kanın pıhtı yapmasın dye kan sulandırıcı verecem doguma kadar kullan dedi bugün itibari ile başlıycam ama genede korkuyorum bşy olucak diye 😔