Hanımlar bişey sorcam ya. İlk hamileliğim bu benim 17 haftalık hamileyim. Yarın doktor randevum var. Bu 3. Randevum eşimi de odaya alsın doktor istiyorum cinsiyet öğrenicez yanında olsun istiyorum ama almıyor. Hastalıktan biliyorum ama yalnız da olmak istemiyorum. Var mı bi yöntemi bunun