Mom54544 Ebraratila Ha tamam şimdi dikkatli bakınca gördüm benim cuma günü lökosit ve yassı epitel yüksek çıkmıştı tekrar verdim 4 gün sonra çıkacak dediler onlarla mi alakali diye düşündüm ama farklı sanırım
Mom54544 Ebraratila Evet negatif yaziyodu çok şükür inşallah kimse de çıkmaz ya kötü bişey belli ki araştırmadım ama
Sancarefeem Ebusss1 düşük tansiyonu bilmiyorum fakat tansiyon gibi sorunlarda sürekli takip en iyisidir
mineirem Ebraratila benim cıktı ilk ogljmdada 37 de doğum yaptım hem preaklempsi hem yüksek tansiyon yüzünden bunda 16. Haftada çıktı şuan 21. Haftadayız bakalım
Ebraratila @mineirem# mineirem Allah şifa versin inşallah, 2. Gebelikte de oluyor mu yani 🤦🏻♀️ Tekrarlanan bi hastalık galiba
Ebusss1 Sancarefeem ben 5 ltlik şişeye koydum ama yarısı bile dolmadı 😂 onu başka şişeye boşaltsam mı acabaa
Birann Kızlar ne şikayetiniz oluyorda şpheleniyorsunuz bı rahatsızlıktan merak ettim bende 22haftalık gebeyim bilgilendirisenz cok sevınırım
Ebraratila Birann benim şikayetim yoktu sadece 1 ayda 6 kg aldığım ve fazla ödemden dolayı şikayetçiydim. İdrar baktık kontrol amaçlı orda çıktı, tansiyonumun yüksek olduğunu da hissetmemişim orda hemşire ölçtü