Beyzamutluu ben hamilelik öncesi pilates yapıyor ve sağlıklı beslenmeye çok özen gösteriyordum. Şuan11+5 oldum, aşırı bulantı ve kusmam var ekmekten baska hiçbir şey yiyemiyorum. O nedenle mecburen yiyorum. Bence kırk yılda bir yenmesinin o kadar da büyük zararı yok fastfoodları da ☺️