Sonunda bende doğurdum 1 Eylül sabahı saat 7 buçukta bir sancı girdi yine yalancıdır dedim önemsemedim baktım 20 dk sonra bir daha ve ishal oldum dedim herhalde bu sefer gerçek duşa girdim hemen duşta tekrar sancı geldi giderek sıklığı artıyor ama asla dayanılmayacak gibi değil sancılar sonra duştan çıkıp doktorumun dediği gibi sancıların 5 dk da bire düşmesini bekliyordum tabi bu sırada sürekli aktiftim merdiven inip çıktım pilates topuyla hareketler yaptım sancım her girdiğinde dirseklerimi bi yere koydum annem belime masaj yaptı ve o da ne bacaklarımdan bir şey süzüldü suyum gelmişti yani ve renginden de belliydi kızım kakasını yapmıştı hemen apar topar doktoru aradık hastaneye geçtik hastaneye vardığımda saat 9 buçuk civarıydı 3 cm açıklığım vardı rahim baya incelmiş dedi ebeler sonra doktorum özel ebe yönlendirdi Allah ondan bin kere razı olsun onun sayesinde normal doğum yaptım desem yeridir. Ebem yine pilates topuyla hareketler yaptırdı tekrar açıklığıma baktı 4 cm sonra duşa girdim ışıkları kapadı arkadan slow bir müzik açtı yine pilates topuyla hareketler yapmamı bir de meme ucumla oynamamı istedi o da duş başlığıyla sıcak suyu dairesel hareketlerle bedenimde gezdirdi sancıların şiddeti ve sıklığı artmaya başladı tabi gelen sancıları hep pozitif karşılamaya çalıştım direnmek yerine bol bol nefes egzersizi yaptım ama giderek zorlaşıyordu titremeye başladım ebem sürekli doğuruyorsun çok az kaldı gibi söylemlerle motive ediyordu sonra duştan çıktım açıklığım 7 8 cm olmuştu doktorumu aradı ebem hemen sonra hemen doğumhaneye indirdiler saat 15:00 ve artık sancılar gerçekten dayanılmazdı benim için çok zorluyordu istemsiz bir şekilde çok direndim bu sefer çok zorladım bütün ekibi ama mükemmel bir ekip vardı tabi karşımda çünkü mükemmel bir takiple 40+5 te mekonyumlu kızım saat 15:32 de sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi kesisiz suni sancısız epiduralsiz on numara bir doğum oldu. İşte benim hala gözümün önünden gitmeyen doğum hikayem..
sorularınız varsa alabilirim