Bende şubatın ortası gibi cinsiyet kıza benziyor dedi a net deilim dedim 10beylulde bidaha gidecem ozamn gerçi bana demiyecek doktor cinsiyet partisi yapacağım için kıyafet konusunda da 20 haftadan sonra alacagm valla kimseyi takmam ya sonucta elime toplu para geçmiyor