Arkadaşlar merhaba 29+5 haftalık gebeyim 18.haftamdan bu güne kadar Dr plesenta aşağıda rahim ağzını kapatıyor idrar kesesine çok yakın diyor benim durumda olup düzelen varmı ? Internetten araştırıyorum çok riskli imis anne de bebek de hayatı tehlikeye girebilirmis, günlerdir ağlamaktan dusunmekten helak oldum Allah rizasi için bilgi sahibi olan var ise veya benim durumumda olan yardımcı olursa sevinirim ne yapmam lazım, gerçekten çok mu ciddi bir durum okuduğum gibi risk faktörü %kaç? 😭