Selin12- Melekon00 bende İstanbuldayım kanunu Sultan Süleyman hastanesinde ucret talep etmişlerdi yanımda yatan hastadan oyuzden merak ettim
Selin12- Ozlem2206 ondan bir bilgim yok bende capasa doğum yapicam bildiğim kadarıyla orada da sigorta varsa sgk karşılıyor ucret istemiyorlar
tcasl ayzurz35 devlet hastanesi sgk varsa herhangi bir ücret almaz devlet Hastanesi’nde yapan çok yakınım var hiç birşey ödemiyorsunuz
gldn065807 Ozlem2206 ben Akdeniz üniversitesinde doğum yaptım kimseye beş kuruş para vermedim ama 10 yıl oldu değiştiyse bilmem devlette şimdi sadece özel oda tutarsanız ücret veriyorsun diye biliyorum
Selin12- Melekon00 aa benden de istediler ilk doğumumu için benimde 3. Doğumum olacak ben cayapa gidiyorum daha geçenlerde gittim orada bir bayan vardı sigortasız yanımda 450 tl istediler çok şaşırdım gerçekten
Melekon00 Selin12- şimdi eşime sordum biz neden vermedik diye vezne ye inmemiz gerekmiyor demişler kağıtları vermişler cıktık bundan da almiycaklar 6 aylık son ameliyatım bide
fysdrucr ayzurz35 ayzurz35 eşiniz sigortaya bildirirse siz de yararlanıyorsunuz ayrıca hamileler içim devletin uyguladığı özel bir sigorta var onu araştırın bence