ayzurz35 Devlette doğum yapacak olan var mı sezeryan ücreti alıyorlar mı bilgisi olan var mı kusura bakmayın hiç bilgim yok illk doğumum olacak
Ozee ayzurz35 şimdi internetten baktım bende ücretsizmiş SGK karşılıyormuş. Sigorta varsa problem değil yani
ayzurz35 Ozee tesekkr ederim :) inşallah alınmaz ben de baktım.ama nete guven olmuyor ücretli diye duyumlar almıştım daha önce
Superimm ayzurz35 o nasıl oluyo siz calismasaniz bile evli olduğunz için eşinizin sigortasından yararlaniyosunz benmi yanlış bliyorum
Selin12- ayzurz35 her hastaneye göre değişiyor ilaç + oda parası alıyorlar en son bildiğim 450 tl ydi sigortası olmayanlar icin
Ozee ayzurz35 bende devlette sezaryen yapacağım direkt ücretsizdir diye hiçbir şey araştırmadım 😁 bence problem yoktur. Bir sürü ameliyatı karşılıyorlar sonuçta ve bu da bir ameliyat
fysdrucr ayzurz35 ayzurz35 eşiniz sigortaya bildirirse siz de yararlanıyorsunuz ayrıca hamileler içim devletin uyguladığı özel bir sigorta var onu araştırın bence
Selin12- Ozlem2206 ondan bir bilgim yok bende capasa doğum yapicam bildiğim kadarıyla orada da sigorta varsa sgk karşılıyor ucret istemiyorlar
gldn065807 Ozlem2206 ben Akdeniz üniversitesinde doğum yaptım kimseye beş kuruş para vermedim ama 10 yıl oldu değiştiyse bilmem devlette şimdi sadece özel oda tutarsanız ücret veriyorsun diye biliyorum
Selin12- Melekon00 bende İstanbuldayım kanunu Sultan Süleyman hastanesinde ucret talep etmişlerdi yanımda yatan hastadan oyuzden merak ettim
balbocegim27 ayzurz35 ücretli değil canım eşinin sigortası yatıyor sa ondan yararlanırsın sadece ilaçların yüzdesini ve hastane ücreti ödersiniz oda çok bisey değil zaten