Ayseonay Hayris21 merhaba doktorum 3 saatte bir gelmek şartı ile bıraktı şimdi tekrar gidiyoruz kanamam başladı
Lenamiran Ayseonay İnşallah rabim tez zamanda kurtarsın gülüm sakin ol bebişini kucağına sağ salim almana az kalmış 🤗😇🥰
busrabusra22 Ayseonay bol bol ılık duş al bir de merdiven inip çıkabilirsin Squat yapıyorlar açılma için 4-5 cm açıklık olduğunda istiyorsan epidural bağlanabiliyor sancı çekmemen için hurma yiyebilirsin abartı olmamak kaydıyla
Ayseonay busrabusra22 eve geldik ama kanamam olduğu için şimdi tekrar gidiyoruz sancım gelince oturup kalkıyorum duş almaya vaktim Bile olmadı
Papatyaliiii Ayseonay Şuan sizinle aynı şeyleri yaşıyorum. Yaklaşık bir saat önce nişanım geldi. Düzensiz sancılar vuruyor şimdi de… Allah yardımcımız olsun, Rabbim bize kolay doğum nasip etsin inşalllah 🌸
Ayseonay Papatyaliiii amin Allahım sizin de yardımcınız olsum benim sancılar sıklaştı ve kanamam başladı şimdi tekrar gidiyoruz
Hayris21 @Papatyaliiii @Ayseonay rabbim ikinize de yardım etsin sağlıkla kucaklarsınız inşallah evlatlarınızı. Bol bol dua edin bu anlarda.
Ayseonay Ebrudedeogluu eve gönderdiler hala açıklık 1 cm sancım var ama açılmam yok sancıyla evde bekliyorum 😔
Adilekaganeliz Ayseonay sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰 nasıl kanama varken eve gönderiyorlar sürekli onu anlayamadım sadece
Ask_hosmus Ayseonay evde çekmen daha mantıklı benim gece 3 te gelmişti sabah 7 ye kadar çektim sancımı öyle gittim ama akşam 8 buçukta doğurdum ıkınma isteği gelince sakın ıkınma doğurursun yoksa 😂😂
erdem_agah Ayseonay Korkmayın doktorlar dogru söylüyor evde çekin ilk sancinizi. Hastane de daha zor oluyor psikolojisi. Ben hastaneye yattigimda 5 saniyeye düşmüştü sancim 3 saatte dogum yaptım inşallah darisi size