ebru23
Valla kayinvalidem de öyle şaka gibisin midem bulanıyor diye gidip dogum yapan bi seni gördüm diyor. Cok sukur ilk dogumum da öyle 8 cm le gitmişim o da tesadüf öyle bi kontrole gidiyim demiştim bi yere gidecekken hastane de yol üstündeydi öyle hemen doğuma alinmistim . İlki 37+6 bu da 38+4 de dogdu . Cok farkli olmadi benim . Insallah sizin de sıkıntısız kolay olur bebeğinizin durumu da bi an önce normale döner insallah