So123456 SaniyeGoseli 2 3 hafta erken oluyor değil mi canım bende hamileyim ikinciye 25 +4 günlük 🤗ilki benim de sezeryan senin gibi
SaniyeGoseli So123456 evet 37-38li haftalarda alıyor genelde doktor sağlık probleminde bir şey olmazsa inşallah 🙏 ☺️🌺
So123456 SaniyeGoseli sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah Rabbim razı 🤲♥️