H_myra1 Papatyaa38 yaa bendee zorlu bir hamilelik geçiriyorum bulantı fıtık birde 2 yaşındaki bebem var cok hareketli o yüzden bir an çnce dogum zamanı gelsin istiyorum 🤗saglıcakla gelsinler inşallah
Guney16_Enes21 H_myra1 nasipse 96 inşallah ama sezeryan olacağım için 9-10 gün daha erken olcak hayırlısıyla sağlıkla gelsin minik kuzular
Durussss H_myra1 💕bende son 98 sezaryan olacağım için eksi 14 😜sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım bu yolda olan herkese