Ben randevularıma giderken ağlayacak gibi oluyordum kesin bişey oldu diye ama olmadı şimdiye kadar çok şükür. Depresyona girer insan sürekli tedirginlik hali … Arada aklıma gelsede şimdi düşünmemeye çalışıyorum çünkü ben kötü düşününce bebeğim hissediyor beynim ona göre kendini kodluyor gibi hissediyorum. Kötü düşünürsem kötü şeyler olur gibi. En büyük tesellim de etrafımda sağlık sorunlarına rağmen sağlıklı doğum yapan insanlar o kadar cokki. Ve annem teyzem vs hiçbir şey bilmeden yaşamışlar gebeliklerini. Bence insan tadını çıkarmalı zehir ediyoruz böyle kendimize. Teslimiyet ile bekleyin birşey olmayacak