15+3 haftalık gebeyim . En son 20 gün önce kontrole gittim ve kafayı yicem acaba 20 günde bebeğime bir şey olmuş mudur diye . Malum hareketlerini de hissetmiyorum daha 😞 Aranızda böyle olan var mı ? Ve hiç gebelik belirtim yok normalde nasılsam öyleyim . Belirti arıyorum artık …
sadece kalp çarpıntım çok oluyor ve nefes darlığı