Sultann1603 Taze1anne inşallah doğunca gider kilolar benri suydu bilmem neydi bence kalmaz birazda gayret edersek tabi eskiye donebilriz😃
Selence88 Sultann1603 gidiyor gidiyor:) ilk gebeliğimde 19 kilo almştm doğumda 5 kilo gitmişti kalan kilomda 1 yıl içinde eskiye döndü,bebişli hayat kolay mı aldırdıkları kiloları geri werdiriyor sıpalar😂😂
Selence88 biroglanannesii şimdden sonra dikkat ederseniz çok almazsınız,sağlıklı şeyler tüketin,bol salata..Kabızlık sorunu 9.aya giricem bendede hala var :/ ama kuru kayısı,kuru incir tüketiyorum sabahları aç karnına iyi geliyor👍🏼Bide bol su
Selence88 Semy herkeste farklı oluyor ya kimisinde son ayda kilo alımı duruyor,kuzenim hatta kilo wermişti son ayında😬
EsmaaaaMeva1 98 kilo ile hamile kaldım şuan 103 kiloyum 32 haftlğm daha fazla kilo almak istemiyorum çünkü sol kalçam değişik Bi şekilde şiş bu durum hiç hoşuma gidio pskljm bozuluo 😔
Sude-96 Sultann1603 gider o zaman bide bi anda alınmasının bi sebebi vardır bence haftAna göre çok iyi kilon bende önümüzdeki 1 ay 1 kilo alırsam senin gibi olcam işte 😂
ogrencianne35 Sultann1603 off hiç kimseyi takma sanki herkes çok sağlıklı besleniyor burada insanın moralini bozmak için var olan bir sürü kadın var malesef ben 17 kilo aldım kalım 2ay 27 günlük sezeryan doğum yaptım 10 kilom gitti kalanda yavaş yavaş gidicek evet bende çok takıyorum ama napayım ucunda ölüm yok ya
gldn065807 Sultann1603 şuan çok yeniyim 11 haftadayim - 2.500 vermişim mide bulantısı falanda yok ki sonra alacağımı biliyorum ikinci gebeliğim oğlumda hemen iki kilo almıştım ama bunda verdim bende anlamadım zaten 58,6 kaldım 56 kilo yu görüyorum 🙄
Serifeberay Selence88 evet etrafta böyle yorumlar duyunca çok mutlu oluyorum tabiki en önemlisi bebeğimi sağlıcakla kucağıma almak 🙏 teşekkür ederim 🌸