kalbimin_cicegi merhaba tatlım bir kuaför olarak önerim kendi başına hiç uğraşma yapamazsın zaten çünkü uzun zamandır jilet kullanıyormuşsun sana tavsiyem güzel bir kuaför e gitmen çünkü kıl köklerin serttir ve alırken tek başına çekemesin ve ister istemez kıl köklerinde kanama olacaktır 🥰 emla diye bir krem var oda acını biraz olsun rahatlatır 🥰😍🤰