kalbimin_cicegi tavsiyem kuaföre gidin zaten hamile olduğunuzu söylediğinizde ekstra nazik davranıyorlar birçok hamileye ağda yapmıştır şimdiye kadar, fakat doktorunuza da sorun çünkü acı eşiğinizi bilmiyorum ama jiletten ağdaya dönerken fazla acıyor doğum tetikletebilecek bir stres yaşatmasın size