Deletedmom9823 lavininannesii planlarım arasında doğurup yok olmak var aslında ama bakalım doğuramıcam zaten galiba😀
Gamzeblt Deletedmom9823 gene sancın varmış bende oda yok nişan suda yok perşembe 40 olcaz doktorum kırktan sonra 1-2 gün beklerim dedi 🤷🏻♀️
Momlf Deletedmom9823 38+0 ım ağrılarım var bende de başka bşey y8okk ama ağrılar regl sancısı gibi sinsice Az süren 😂
Momlf Deletedmom93428 akıntım arttı koyu değil 1 haftadır bu var Bi de sancı Bi geliyor Bi gidiyor 😐😐
Momlf Deletedmom93428 nişan gibi yok ama 1 haftadır parlak ama sürekli azar azar akıntım var yumurtlama döneminde olan gibi