ogretmenveanneyim-61 Benim ilk hamileliğimde ne nişan nede su gelmedi.41. haftada doğurdum. Eşim artık oğlumun bıyıkları çıktı diye takılıyordu bana. Şimdi ikinci oldu bu da erken gelmenin peşinde Sağlıkla gelsinler
Minel22 Benimde dünden beri adet olucakmışım gibi agrım oluyo 38 4 teyim ama cok şiddetli değil kızlar acaba doktora gitmelimiyim nişan yada su gelmeden gitmek istemiyorum ama ikiside gelmiyor
Momlf Deletedmom9823 38+0 ım ağrılarım var bende de başka bşey y8okk ama ağrılar regl sancısı gibi sinsice Az süren 😂
Hahahh12 Deletedmom9823 mecbur dogacaklar içerde kalacak halleri yok ya 😂 yakında doğar konus oglunla gel artık de 😂
Deletedmom9823 lavininannesii planlarım arasında doğurup yok olmak var aslında ama bakalım doğuramıcam zaten galiba😀