Sevilss inşallah boyle gecer dedigin gibi.. Agri olunca da niye agriyor diyordum simdi dusundum de :)) azcik harekrtlenselerdi icim biraz daha rahat edecek sanirim. Yatamama aslinda bende de olmaya basladi. Artik yan donup yatmaya calisiyorum ama sabah yanlarim agrimis olarak ve cok sismis olarak uyaniyorum.