MelekPotter hiç korkmayın insan iki kat endişeleniyor ben her hafta hastanedeydim bi ay olucak daha 10 nda gidicem 12+2yim kendimi şartladım psikolojim bozulmaya başlamıştı artık , ve berbat geçiyor … siz dua edin ve şükredin bakın ne güzel geçiyormuş içinizi rahat tutun 🙏💖