Rzy06 PinarNurTuyji yani progestan zararlı birsey değil ama genelde düşük riski olanlara veriliyor bende ilk haftalardan ilaç kullanmak istemediğim için kullanmadım çok şükür bir sıkıntı çıkmadı
Aysel0707 Rzy06 benımde vardı kanamam vardı kullandım cok ıyı bı ılac arkadasımada vermıstı doktor kullanmadı dıye bebgı gıttı cunku rıskın var demıstı
Rzy06 Çok kalabalık oluyor cizre tıp merkezi çok sıra bekliyorsun birde ben cem beyin dediklerini anlamıyorum çok hızlı konuşuyor bana göre ve aklımda ki soruları sormadan muayene bitiyor 😂
Cennet73 Aysel0707 annemin evi sur mahallesinde ama ben evlendiğim için şuan kale. Mahallede oturuyorum Orhan doğan caddesi