Esrasena benim sürekli kasılmalarım var su sızıyo hissediyorum ama ilerlemiyor nişan gelmedi daha kasık ve bel ağrım var ama onlarda en fazla 5 dk sürüyo şiddetlenmiyo nts çektiler pazartesi günü hiç sancım çıkmadı yarın ne olucak bakalım çok nazlı bu seneki bebekler 😂