Melisduman Gul01ag bende grip diye gittim sonuca sok oldum. Cunku 9 aydir inanilmaz dikkat ediyordum. Karantinanin kacinci gunundesiniz asi oldunuz mu. Ben asiya ragmen kotuyum😔
Gul01ag Benim bugün ilk günüm karantina da aşı olmadım ben çok dikkat ettim son ayıma kadar ama kimden bulaştı o bile bellisiz eşim negatif aşılı
Melisduman Gul01ag benim esimde negatif ama bi kac gun sonra tekrarlayacak testi. Rabbim yardimcimiz olsun. Saglikla aliriz insallah yavrularimizi kucagimiza🙏🏻
Medid06 Melisduman gerçekten böyle birşey varmış bende bugün başka bir form sorusunda öğrendim peki ödediğiniz parayı geri verecekler mi sonuçta doğum paketi alıyorsunuz bir para karşılığında ama hizmet alamıyorsunuz. Bende yarın kontrolüm var bunu soracağım yazarım
Melisduman Medid06 Medid06 ben dogum paketi almadim. Klinige gidiyordum. Ama mutlaka bir cozumu olmali. Yarin sordugunuzda yazarsaniz sevinirim🌸
shinemuu Melisduman Covidli doğum yaptım benim hastanem kabul etti. Ama her hastane etmiyor. Stres yapmamaya çalışın. İlla bir yolu bulunur.
shinemuu Gul01ag Karantinanın 13. gününde doğum yaptım. Bebeği ayırmadılar yanımdan verdiler hemen. Gece doğum yaptım. Ertesi akşam çıktık hastaneden.
Gul01ag Anladım benim daha bugün ilk gün 38 haftalığım bakalım zaman ne gösterecek.Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 🙏