Kizlar moralim cok bozuk. Bebegin suyu azalmisti. Carsamba sezeryan olucaktim. Bugun kotulesince test yaptirdik. Sonuc pozitif. Aglamaktan helak oldum. Ozel hastaneler covidli gebe almiyormus. Sehir hastaneleri bir tek aliyormus. Basina gelen yada cevresinde boyle bir sey duyan var mi😢